Heräsin tänään väsyneempänä kun koskaan, mutta pakko oli herätä kun kerta ei omassa sängyssään nukkunu. sitten taas se koulu... no, tänään on mun kaverin syntymäpäivä ja olin ollu vähän kiikun kaakun, että meenkö vai enkö, kyllä mua painostetiin sinne menemään, ja täten ollen päätin että meen. no kuinkas ollakkaan mummi tulee hakemaan meidät viikonlopuks (taas) mummolaan. ja empä ny oo sinne synttäreille menossa...toisaalta musta vähän tuntuu ettei se paljon muita haittaa.. empä oo niin ihmeellinen ihminen että mua odottaa kannattais. nyt istun täällä mummolassa ja yritän keksiä jotain järkevää tekemistä.. joskus vaan vähän tuntuu siltä, ettei mua oikee kaivattas ja sitte sanotaan et: "yksinäisyys ei oo paha asia, kaikilla on joskus semmonen olo..." JOO JOO muttaku oon vaan semmone immeinen ett kaipaan läheisyyttä. ja oishan se kiva jos joku ois sitä antamassa, mutta kuten sanottu empä mä ny niin ihmeellinen ole. (kuten voitte huomata ei mikään paras päivä tänään).

päivän biisi: Bruno Mars - it will rain http://www.youtube.com/watch?v=W-w3WfgpcGg