Jaahas.. se ois taas maanantai ja koulu viikko -.- 
tähän aikaan vuodesta puhti alkaa olla loppu ja muutekki väsyttää...

mull on / meijän perheel on pieni ongelma. tuota tämmönen remu niminen koira joka tuli meille "hoitoon" niin onki nytt sitten jäämässä tänne niin kauaksi aikaa kunnes sille joko uusi perhe (ja viimenen) löydetään tai sitte se viedään piikille joka on mun mielestä niinku maailman typerin ajatus! se on oikeesti herttanen koira mutta meijän perheeseen se ei sovi ja tää aikaisempi omistaja ei sitä enää halua...
ja sitt jos sen jollekkulle antaisi niin sillä pitäisi kuitenkin olla ennestään kookemusta koska remu on sen verran haastava koska sitä ei ole kunnolla koulutettu ja kaiken lisäks se on naisten koira eli se on koko lyhyehkön elämänsä nytt ollu naisella ja käyttäytyminen sen mukaan.

jatkan hei kirjotteluu illemmalla ni päivän biisi saadaan sitte tänne mutt nytt valmistautumaan kouluu...



...Continues
Nonniin nytte on jo ilta ja oon säätäny:
*uuden blogin kaa jota rupeen kaverin kaa yhessä kirjottaa
*puhelimen kanssa että saan tänne kuvia ja onnistuin JES!
*ussan kirjotelman kanssa ( yäääääk! )

että näin... mutta nytt vihdoin niitä kuvia :))



Tässä minä, hieman vanha kuva kun nykyvään on lyhyt tukka :))

nomutta eihän mulla kai muuta...linkki mun ja mun kaverin blogiin sitten kun päästään alkuun :)

päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=BXdykFmVo0M tosi hyvä pianisti ja nätti biisi <3