Olen ollut laiska ja olen ollut kirjottamatta tänne...vaikkapa samahan tuo on kun ei ketään kiinnosta, mutta ompahan mulla jotai tekemistä. no ensinnääs voisi kertoa jostain inhottavasta, kuten koulun kiikunta, uinti. ei siinä uinnissa mitään, mutta kun satun olemaan hieman isompi mm... niin ei se hirveän miellyttävää ole ilkosiltaan hyppelehtiä. no kyllä siitäkin selviää mutta kaikista ärsyttävintä on se, että kun ne helvetin alipainoset rupee vinkumaan ett: "voi ei kävin vaa-alla ja oon lihonu ihan hirveesti! oon hirveen läski..." AAAARGH!!! ei voi ärsyttää enempää! sitten se poika josta kerroin aijemmin...en vaan pääse yli. ja itseasiassa just nyt sekin ärsyttää hitosti! ja kokeita on 1000000 peräkkäin samalla viikolla ja toiseen on luettu ja sitte huomataa: "oho oliks toiki koe huomenna? en oo lukenu! " paskat mä kyllä siitä välitän... noniin nyt ku oon purkautunu niin kuunnelkaapa tämä:

päivän biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=Jcwsfns7KPQ hyvä biisi :)